Τετάρτη, Αυγούστου 23, 2006

No 338

Image Hosted by ImageShack.usSteve Walker(Καναδάς)

Βλέπω πιο νέα παιδιά που δεν δείχνουν να έχουν τόσες δυσκολίες. Μεγαλώνοντας σε πιο επιτρεπτικούς καιρούς, μάλλον δεν έχουν πληρώσει τόσο βαρύ τίμημα όσο η δική μου γενιά. Ίσως κάπου στο μέλλον να βρίσκεται και μια γενιά, σεξουαλικά πολύμορφη, που δεν θα χρειάζεται καν να εμπλακεί στο λεγόμενο identity politics.
Μέχρι τότε, και μετά από τις τόσες δικές μου περιπέτειες, τέρμα οι εξηγήσεις και οι απολογίες. Σε προσωπικό επίπεδο, έχει μετριαστεί σημαντικά η γενική και αδιάκριτη ανάγκη μου γι’ αποδοχή και επιβεβαίωση. Νομίζω ότι, όσο μεγαλώνω, τόσο γίνομαι λιγότερο «καλόβολος» και, αντίστοιχα, πιο ελεύθερος μέσα στο πετσί μου. Δε νιώθω, για παράδειγμα, ντε και καλά, υποχρεωμένος να διαφωτίσω όποιον είναι περίεργος για τη σεξουαλική μου ταυτότητα. Και σε όποιον έχει πρόβλημα με αυτήν, συνήθως, ζητάω απλά να το πάει αλλού.
Τα πιο πολλά απ’ όσα έχω κατακτήσει σήμερα σε θα μπορούσα να τα είχα χωρίς την εμπειρία άλλων ομοφυλόφιλων ανδρών, που, επίσης, χρειάστηκε να παλέψουν ώστε να μην τους χωρίζει η ερωτική τους επιθυμία από τον ίδιο τους τον εαυτό.
Σ’ αυτούς τους γενναίους φίλους κι εραστές θέλω να πω:
Άντρες μου, σας ευχαριστώ.

Κωνσταντίνος Ματσούκας: Ερωτικό βιογραφικό
από τη συλλογή με τα βραβευμένα διηγήματα του πρώτου Διαγωνισμού Ομοφυλόφιλου Διηγήματος: Πρόσεχε τη στροφή και άλλα διηγήματα (Πολύχρωμος Πλανήτης)

Δεν υπάρχουν σχόλια: