Παρασκευή, Μαΐου 05, 2006

No 305

Ένα βράδυ, που η άνοιξη είχε μπει για τα καλά, σταμάτησε ένα σοβαρό αμάξι μπροστά μου. Προς μεγάλη μου έκπληξη είδα δυο νεανικές σιλουέτες στις μπροστινές θέσεις.
(…) χύνω αμέσως, με τα μάτια τους κολλημένα επάνω μου και τα σώματα τους να αλληλοτρίβονται μηχανικά. Δεν ήμουν πολύ κοντά τους, αλλά από την καύλα του απρόσμενου θεάματος, τους πήραν τα σκάγια. Κάποια ριπή μου τινάχτηκε πάνω τους, που λες και ήταν σύνθημα από πιστόλι διαιτητή, και ξεκίνησαν έναν άνευ προηγουμένου ξέφρενο αγώνα λυσσαλέου γαμησιού, όπου τα κορμιά τους χτυπούσαν το ένα πάνω στ’ άλλο σαν αμυντικός οπλισμός σε πεδίο μάχης. Η κλαγγή των «όπλων» πάνω στο κρεβάτι μου.

Τζένη Χειλουδάκη: Η μαύρη βίβλος (Όμβρος)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

H σύντομη περιγραφή του βιβλίου, το οποίο κυκλοφόρησε το 2003, είναι από το site της Πρωτοπορίας

Η Βίβλος αυτή περιλαμβάνει 23 απαγορευμένα κεφάλαια από τη ζωή της Τζένης Χειλουδάκη τα οποία για ευνόητους λόγους δεν συμπεριλήφθησαν στο πρώτο της βιβλίο «Οι άγγελοι δεν έχουν φύλο»*. Το βιβλίο αυτό απευθύνεται αυστηρά και μόνο σε ενήλικες και ειδικά σε όσους δεν φοβούνται να γευτούν τη γλύκα της ζωής ή της κόλασης.


* καταχώρηση Νο.125